Tagi

Powiązane wpisy

Podziel się

Nowy sposób na lokalną reklamę – Local Power

Małe firmy szukające sposobu na lokalną reklamę w sieci powinny bliżej zapoznać się z pojęciem Local Power. To nowy sposób na zdobycie sobie popularności wśród internautów z konkretnego regionu.

Zasada działania nowego systemu jest bardzo prosta. Reklamy firm będą wyświetlane tylko przy artykułach, które dotyczą wybranego miasta czy regionu. W ten sposób szanse na to, że dotrą do odbiorców, którzy rzeczywiście są zainteresowani ich treścią znacznie wzrosną.

Obecnie sieć Local Power daje możliwość reklamowania się przy publikacjach dotyczących największych polskich miast. W przypadku największych aglomeracji zamawiający ma ponadto możliwość wybrania konkretnej dzielnicy. Obecnie sieć tworzy ponad 200 witryn o charakterze lokalnym oraz wyselekcjonowane fora internetowe.

Czy taka forma reklamy ma szanse na powodzenie?

Dużo wskazuje na to, że tak. Nie od dziś wiadomo przecież, że w przypadku reklamy internetowej kluczem do sukcesu jest kierowanie jej do lokalnych odbiorców. W ten sposób nawet niewielka lokalna firma, czy średniej wielkości sklep ma możliwość promowania swoich usług za pośrednictwem sieci, mając pewność, że ich kampania okaże się skuteczna i dotrze do klientów, którzy będą nią zainteresowani.

Do tej pory takiej gwarancji nie było, przez co wiele małych firm rezygnowało z wykupowania reklamy w sieci.