Tagi
Powiązane wpisy
Podziel się
Polski Konkurs Reklamy – setki zgłoszeń i jury
Wiosenny wysyp konkursów zaowocował ciekawą pozycją, jaką jest Polski Konkurs Reklamy KTR 2011. Tegoroczna edycja zaskoczyła ilością zgłoszeń. Jury wybierające finalistów będzie miało trudne zadanie.
Kilkanaście kategorii konkursowych sprawiło, że chętnych do wzięcia udziału w konkursie jest tak wielu. Niektórzy startowali wyłącznie w jednej kategorii, inni wybierali ich kilka. Ostatecznie wręczone zostaną nagrody, między innymi za najlepsze reklamy drukowane, filmowe i radiowe, ale też dla najlepszej kampanii. Pojawi się też kilka innych kategorii, a dodatkowo rozdane zostaną nagrody w kategoriach specjalnych. W każdej z nich wyborom przewodniczyć będzie inna osoba uważana za autorytet w branży marketingowej. Całemu konkursowi będzie po raz kolejny przewodniczył dyrektor kreatywny Leo Burnett na Hiszpanię i Portugalię – Horacio Puebla.
Nad przeprowadzaniem konkursu czuwa kancelaria Łaszczuk & Wspólnicy. Zgłoszenia do konkursu przyjmowano od agencji komunikacji marketingowej, od nieznanych szerzej twórców indywidualnych, a nawet od jednostek samorządowych. Łącznie uzbierano 669 zgłoszeń, co jest uznawane za konkursowy rekord.
Wyniki konkursu poznamy 19 kwietnia. Tego dnia odbędzie się uroczysta gala wręczenia nagród, która będzie miała miejsce w warszawskim Teatrze Dramatycznym.