Amazon kontynuuje ofensywę na rynku tabletów

Kindle Fire zdjęcie

Amazon przebojem wszedł na rynek tabletów dzięki oferowanemu w konkurencyjnej cenie Kindle Fire. Dobre wyniki sprzedaży zachęciły giganta do dalszych działań. Pojawiła się informacja, iż w 2012 roku firma wprowadzi do sprzedaży trzy nowe tego typu urządzenia.

Pierwotnie mówiło się o dwóch nowych tabletach, jednak ostatnie plotki zmieniły tę liczbę do 3. Informacja ta pochodzi z raportu sporządzonego przez tajwański serwis Taiwan Economic News. Dwa z tych urządzeń będą wyposażone w 7-calowe matryce o rozdzielczościach 1024×600 oraz 1280×800. W trzecim tablecie znajdziemy ekran 8-calowy 1920×1200.

Amazon nie wstrzymał jednak swojej ofensywy do czasu pojawienia się nowych urządzeń. Wczoraj (29 marca) użytkownicy serwisu mogli kupić odświeżoną wersję Kindle Fire w promocyjnej cenie 139$. Taka oferta jest bardzo kusząca, nawet jak na kieszeń Polaka. Niestety, nie ma opcji wysyłki do Polski.

Co do ostatniego stwierdzenia, wiele osób mogłoby podważać jego sens. Na stronie swiatczytnikow.pl jakiś czas temu pojawił się artykuł, w którym autor dowodzi, że dla polskiego użytkownika Kindle Fire wcale nie jest tak dobrym wyborem. Pierwsze rzecz, iż nie można go nabyć w oficjalnej dystrybucji, ponieważ Amazon nie wysyła sprzętu do Polski. Druga rzecz, że póki co nie ma polskiej wersji Amazonu, a co za tym idzie – nie ma możliwości kupowania aplikacji z Appstore, Android Market (obecnie Google Play) jest zaś niedostępny.