FIRMER – nowy Magazyn Świadomego Przedsiębiorcy

Firmer - nowy magazyn świadomego przedsiębiorcy

Małe i średnie przedsiębiorstwa to znacząca część polskiego biznesu. „Firmer” pozwoli im zwiększyć swoją konkurencyjność, skuteczniej trafiać do klientów i spojrzeć na rynek w szerszej perspektywie. Jego redaktorzy udowadniają, że nawet małe firmy mogą na rynku wiele zdziałać.

Wspomniany „Firmer” to bezpłatny miesięcznik internetowy, który skierowany jest do przedsiębiorców prowadzących małe i średnie firmy. Właśnie, z inicjatywy spółki NNV – właściciela portalu Firmy.net, ukazał się jego pierwszy numer. A w nim duża porcja wiedzy z zakresu zarządzania działalnością gospodarczą i jej szerokiego promowania, głównie w internecie.

Dlatego czytelnicy znajdą w nim szereg porad dotyczących działań marketingowych i budowania wizerunku firmy, analizy konkretnych zagadnień biznesowych oraz tematy lifestyle’owe z pogranicza biznesu i rozrywki. Dużym atutem wydawnictwa są też wywiady ze specjalistami z branży, którzy komentują najnowsze trendy i dzielą się swoimi doświadczeniami. Wśród nich wywiad z Arturem Kurasińskim uznanym przez The Next Web za inwestora roku 2012 i z Maciejem Oleksym – blogerem i prezesem jednej ze spółek córek NK.pl.

Magazynu nie znajdziecie w kioskach, bo nie jest dostępny w tradycyjnej wersji papierowej. Idzie z duchem czasu, więc można go znaleźć wyłącznie na stronie internetowej Firmer.pl w wersji PDF, HTML a także w formacie ISSUU.