Oferty banków, które proponują darmowe konta, a ostatnio płacą za otwieranie ich u siebie, są zwykłą bzdurą? Oczywiście! Prezentowane zalety skrzętnie ukrywają inne koszty prowadzenia rachunku.
Sztuka tworzenia spotów wyborczych
Wybory zbliżają się milowymi krokami, więc najwyższy czas na dopracowanie kampanii wyborczych. Jak zawsze, ich nieodłącznym elementem będą spoty wyborcze. Jak się je tworzy, by były skuteczne?
Reklamą burgera celują w najmłodszych – to działa!
Teoretycznie, bary fast-food i napoje gazowane nie powinny kierować reklam do odbiorców poniżej 12 r.ż. Tylko teoretycznie, gdyż w rzeczywistości robią to w zakamuflowany sposób. I to skutecznie!
Darmowa promocja firmy w internecie
Darmowa promocja firmy w sieci to jedna z lepszych metod reklamy. Jak można wykorzystać taką możliwość? Przede wszystkim, trzeba stworzyć interesujący tekst o firmie lub ciekawe opisy produktów.
Pozycjonowanie stron wciąż się zmienia – co z algorytmami Go...
Pozycjonowanie to jedna z najlepszych metod reklamy w sieci. Jest dość skomplikowane nie tylko ze względu na samą formę, ale przede wszystkim, na zmieniający się algorytm Google. Na czym to polega?
Jak promować firmę w internecie?
W dzisiejszych czasach wielu przed skorzystaniem z usług jakiejś firmy wcześniej szuka opinii na jej temat w internecie. To najlepszy sposób, by dotrzeć do klienta i zainteresować go swoimi usługami!
Polski Konkurs Reklamy – setki zgłoszeń i jury
Wiosenny wysyp konkursów zaowocował ciekawą pozycją, jaką jest Polski Konkurs Reklamy KTR 2011. Tegoroczna edycja zaskoczyła ilością zgłoszeń. Jury wybierające finalistów będzie miało trudne zadanie.
Polskie reklamy schodzą na psy?
Poziom reklamy w polskiej telewizji drastycznie się obniża. Telewidz, zamiast być zachęcony do kupna produktu, częściej czuje się urażony przez hasła reklamowe podważające jego intelekt.
„Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu ...
Marketing jest bardzo rozległą dziedziną. Stąd podejścia do niego mogą być mniej lub bardziej naukowe. Susan M. Weinschenk prezentuje metody oparte na neuropsychologii.
Reklama Polski na Targach Turystycznych w Berlinie
Już 9 marca ruszą Targi Turystyczne ITB w Berlinie. To jedno z największych wydarzeń dla branży turystycznej na całym świecie.
Reklamy leków a etyka
W 2010 Polacy na leki bez recepty wydali 8,7 mld zł. Z roku na rok suma ta wzrasta. Nic dziwnego, że ich producenci prześcigają się w pomysłach na zjednanie sobie klientów. Nie wszyscy grają fair.
Wykorzystanie reklamy tranzytowej – dlaczego to się opłaca?...
Reklama tranzytowa zyskuje sobie coraz więcej fanów wśród firm marketingowych i samych przedsiębiorstw. Reklamowanie się na autobusach i taksówkach jest na czasie!
Niebezpieczne reklamy LED
Zadanie każdej reklamy to zwracać uwagę. W reklamowym, ulicznym zgiełku najbardziej wyróżniają się te dynamiczne, emanujące kolorami, atakujące treścią. I te powodują też największe zagrożenie.
Marketing ukryty za „edukacją”
Brak środków na szkolenia dla lekarzy prowadzi do tego, że większość „szkoleń” organizują same koncerny farmaceutyczne – i to nie tyle dla poszerzania lekarskiej wiedzy, co dla czystego zysku!
Marilyn Monroe warta miliony
Marilyn Monroe - mimo pozostawiających wiele do życzenia zdolności aktorskich stała się ikoną światowego kina. Lata 50. XX wieku należały do niej, dodatkowo tajemnicza śmierć uczyniła ją legendą.
„Marketing szeptany”, czyli jak robić wokół sieb...
Tradycyjne podejście do reklamy ma u swoich podstaw założenie, że skuteczność przekazu jest wprost proporcjonalna do nakładu środków. Buzz marketing zrywa z tą zależnością.
Reklamy w telewizji będą rzadziej
To główny wniosek z wdrożonej właśnie w Polsce dyrektywy unijnej dotyczącej audiowizualnych usług medialnych. Stacje telewizyjne muszą potraktować go poważnie.
Coraz więcej internautów blokuje reklamy
Nasycenie internetu reklamami osiągnęło krytyczny poziom. Po wejściu na stronę atakują nas pop-upy, flashowe animacje, rozwijane bannery. Coraz więcej osób decyduje się na ich blokowanie.
Celebryta w reklamie
Specjalistom od marketingu często wydaje się, że wystarczy umieścić w reklamie znaną osobistość medialną, a sukces jest gwarantowany. Jednak nie zawsze tak jest.
Design w promocji miast
Miasta coraz poważniej zajmują się zagadnieniem promocji. W końcu dobry wizerunek to magnes dla biznesu i ludzi. Najlepiej buduje się go w sposób pośredni.