Polskie firmy – małe i wielkie - coraz częściej promują się na portalach społecznościowych. To tu jest najwięcej osób i największe szanse na zysk! Króluje Facebook, Nasza Klasa i inne portale.
Reklama product placement – jak się na niej nie pr...
Reklama product placement z każdym nowym rokiem zyskuje. Odbiorcy, zmęczeni blokami reklamowymi przestają zwracać na nie uwagę, dlatego product placement w filmach i relacjach TV nabiera nowej mocy.
Festiwal najgorszych reklam – wkrótce we Wrocławiu
Drażnią Cię beznadziejne reklamy, wprowadzenie konsumenta w błąd i stereotypowe wątki pokazywane w każdej reklamie? Wybierz się na Festiwal Najgorszych Reklam i sprawdź, która „zwycięży”!
Żmudne pozycjonowanie czy szybkie linki sponsorowane?
Do świątecznych żniw handlowych już niewiele czasu. Sprzedajesz przez internet i chcesz zyskać więcej? Postaw na pozycjonowanie lub szybkie i skuteczne linki sponsorowane. To się opłaca!
Reklama w full HD i 3D
Świat się nieustannie zmienia. Ostatnio tak szybko, że wielu ludzi za nim nie nadąża. Pojawia się tęsknota za starymi, dobrymi czasami. Zaskakujące, iż sentymentom ulega też postępowa branża reklamy.
Portret Stalina promuje książkę Robertsa
Na nietypowy pomysł promocji książki wpadła poznańska Księgarnia Powszechna. Na witrynie sklepowej nad stosem książek widnieje duży portret Stalina.
Reklama w internecie znów idzie do przodu!
Jest już podsumowanie pierwszego półrocza 2010 w zyskach reklamy internetowej! Wszystko wskazuje na to, że kryzys, który e-reklamę jedynie musnął jest już daleko z tyłu.
Będą reklamy z komputerowo wyszczuplanymi postaciami?
Irytują Cię reklamy wiecznie młodych, wychudzonych kobiet promujących proszek do prania? Właśnie powstało oprogramowanie, które pogrubia lub wyszczupla postacie z reklam. Dla różnych kultur i gustów!
Pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach a wzrost lic...
O sile pozycjonowania, która zwiększa sprzedaż w sklepach www mówi się od dawna, ale co gdy mimo pozycjonowania i czołowego miejsca w google sprzedaż sklepu nie rośnie?
Kampania reklamowa w sieci dla małych firm
"Reklama dźwignią handlu" - to hasło równie oklepane, co prawdziwe. Marketing jest koniecznością, jednak wiele mniejszych firm uznaje, iż nie może sobie na niego pozwolić.
Streaming na Youtube
Od wczoraj (13 września) Youtube ruszyło z testami platformy streamingowej. Tym razem nie chodzi o jednorazowy eksperyment, ale trwałe wdrożenie technologii do użytku.
Reklama inaczej – pomysły na reklamę firmy
Reklama niestandardowa w porównaniu z rokiem ubiegłym wzrosła o 8%. I choć media gratulują, to mierzenie rzeczywistej efektywności tego rodzaju promocji firm jest trudne, a często wręcz nie możliwe.
Pierwsza reklama telewizyjna marihuany
Marihuana w 14 stanach w USA jest zalegalizowana jako środek alternatywny dla leków przeciwbólowych. Lekarze przepisują ją pacjentom chorym m.in. na AIDS, cierpiącym na żółtaczkę czy cukrzycę.
„Reklama podprogowa” (August Bullock) ...
Reklama podprogowa jest terminem, z którym zetknął się niemal każdy. Każdy też tyle o ile kojarzy co się kryje za tym hasłem. Tajemnicą jest, że reklama podprogowa jest wciąż stosowana.
„Niewidzialny dotyk” w marketingu usłu...
Nie jest trudno zaoferować nowy produkt lub usługę. Problemem jest znaleźć klientów. Biznesmeni zdają sobie sprawę z roli marketingu. Różne zasady promocji obowiązują w różnych branżach.
Plakaty, ulotki i inne szpetne reklamy w Polsce
Postęp cywilizacyjny, a zwłaszcza handlowy ma swoje minusy. Codziennie ocieramy się o szpecące ulice reklamy, paskudne billboardy na rynkach i plakaty, które wiszą dosłownie wszędzie.
Setki milionów na reklamę w grach społecznościowych
Każdy rok to wzrost inwestycji w reklamę w grach i aplikacjach społecznościowych. Im więcej graczy, im większa społeczność tym lepiej można na tym zarobić!
Reklamy papierosów w Chinach są skierowane do kobiet i dziec...
Chiński rynek tytoniowy nie ma sobie równych. 300 milionów palaczy to oszałamaijąca grupa konsumentów. Producenci papierosów nie mają się co obawiać o swoje interesy.
Jak pisać tekst na potrzeby internetu
Z jednej strony internet to miejsce, gdzie możemy dotrzeć do milionów użytkowników. Z drugiej to takie śmieciowisko, że ciężko przebić się ze swoim przekazem.
Reklama w mediach społecznościowych
Media społecznościowe stają się coraz istotniejszym narzędziem marketingu. Nic dziwnego, za pośrednictwem mikrobloga czy serwisu społecznościowego można dotrzeć do milionów użytkowników.