Książka "Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Jak się to robi" przez wielu uważana jest za podstawową pozycję w biblioteczce specjalisty od SEO.
Modne szkolenia z reklamy i marketingu dla firm
Coraz więcej firm organizuje dla swoich pracowników profesjonalne szkolenia z zakresu reklamy i marketingu. Po części decyduje o tym moda, po części rzeczywiste potrzeby zmieniającego się rynku.
Marketing szeptany – jest o nim głośno
Wraz z upowszechnieniem się internetu nadszedł zmierzch tradycyjnej reklamy. Nie chcemy natrętnego przekazu. Stąd rosnąca popularność zyskiwana przez marketing szeptany.
Reklama SEM – czym jest i jaką ma dzisiaj rolę?
Rozwój stron internetowych spowodował duże zmiany na bardzo wielu polach, między innymi w zakresie branży reklamowej. Reklama SEM pnie sę w górę.
Reklama w intenecie znów do góry! Rosną wydatki na reklamę o...
Wzrasta świadomość oddziaływania reklamy online na klientów, stąd też wzrost wydatków na ten rodzaj reklamy. Coraz większe znaczenie internetu!
Targi Gift Expo – upominki reklamowe w akcji
Sektor upominków reklamowych się rozwija i coraz bardziej zyskuje na znaczeniu. Dowodem na to są Targi Upominków Reklamowych Gift Expo, które odbędą się w dniach 7-9 września 2010 w Warszawie.
Kuszenie reklamą kredytu – KNF ostrzega!
Najnowsze badania nie pokazują w pozytywnym świetle Polaków jako klientów banków. Przy korzystaniu z usług finansowych o wiele częściej kierujemy się reklamą niż rzeczywistą wiedzą!
KRRiT powie STOP za długim reklamom?
Sponsorzy telewizyjnych programów muszą się liczyć ze sporymi zmianami! Teraz ich reklama będzie jedynie zawierać planszę z logo firmy, zamiast długiego filmiku. Koniec ery długich reklam!
Deweloperzy pokochali internet
Internet wkracza w niemal wszystkie dziedziny naszego życia. Nic dziwnego, że branża deweloperska również korzysta z dobrodziejstw globalnej sieci i wykorzystuje internet do zwiększania zysków.
Czego boją się stacje telewizyjne?
Wydawać by się mogło, że w czasach, kiedy wielu ludzi nie wyobraża sobie codziennego życia bez oglądania telewizji, potentaci telewizyjni nie mają powodów do obaw. Tymczasem rzeczywistość jest inna!
Reklama internetowa pnie się w górę!
Kwoty, jakie reklamodawcy inwestują w promocję online z roku na rok są coraz większe.
Kolejna kontrowersyjna reklama
W myśl zasady „Nie ważne co, byle o Tobie mówili” – kolejna firma zdecydowała się na prezentację kontrowersyjnej reklamy.