Tagi
Powiązane wpisy
Podziel się
Gra „Pret-a-porter” pomysłem na edukację finansową dzieci i młodzieży
„Pret-a-porter” to wyjątkowa propozycja gry planszowej, która obudzić ma w dzieciach, młodzieży i dorosłych przedsiębiorcze talenty i sprawić, by poczuli chęć do prowadzenia biznesu.
Sprawdź, czy jesteś stworzony na szefa firmy modowej – zagraj!
Wydawnictwo Ignacego Trzewiczka pod czujnym okiem głównego sponsora gry – Narodowego Banku Polskiego – przygotowało dla polskiej młodzieży, kreatywnych dzieci i ambitnych dorosłych niespotykaną grę planszową! „Pret-a-porter” to gra, która pozwoli każdemu sprawdzić się w roli szefa firmy modowej, projektanta i biznesmena w jednym.
Czy uda Ci się odnieść sukces w biznesie? Czy jesteś w stanie stworzyć kolekcję mody, która zawojuje świat? Pokonasz konkurencję i zaprojektujesz najlepszy model biznesowy? To tylko część pytań, na które odpowiedź da właśnie gra „Pret-a-porter„.
NBP ma nadzieję, że poprzez nowa grę nie tylko zachęci młodych ludzi do przedsiębiorczego myślenia, ale również dostarczy im nieprzeciętnej rozrywki, do której będzie można wracać długimi, zimowymi wieczorami i która przyniesie emocje, adrenalinę, radość zwyciężania lub gorycz porażki. W „Pret-a-porter” grali pracownicy banku, eksperci i specjaliści od biznesu, którzy podkreślają, że opcje, jakimi chwali się gra mogą trafić w prosty, ale jednocześnie wymagający sposób do każdego. Jeśli gra odniesie przewidywany sukces NBP już zapowiada kolejny swój udział w podobnym projektach.
Ciągnie Cię do wielkiego świata biznesu, mody, projektów i pieniędzy? Zagraj w tą grę i sprawdź, czy jesteś do tego stworzony!