Tagi
Powiązane wpisy
Podziel się
Ranking e-sklepów
Ceneo.pl już 2 raz przedstawiło ranking e-sklepów, z których usług klienci są najbardziej zadowoleni. Pod uwagę brano wiele kryteriów, a przede wszystkim jakość obsługi i oferowanych towarów oraz cen.
Trudno jest znaleźć taki przedmiot, którego nie dałoby się sprzedać przez internet. Niskie nakłady finansowe na starcie powodują, że e-sklepów jest całe mnóstwo, a klienci mogą wybierać wśród naprawdę tanich ofert, o których w sklepach stacjonarnych można pomarzyć.
Każdy klient natomiast miał choć raz nieprzyjemność skorzystać z oferty sklepu, który bardziej dba o własny zysk, niż zadowolenie kupujących. To, jak wiadomo kończy się na dłuższą metę kiepsko dla sprzedawcy, zaś sam klient musi namęczyć się najpierw z nielogiczną nawigacją w sklepie, następnie kilka razy musi potwierdzić zamówienie, a niekiedy na koniec i tak dostaje coś, czego nie zamawiał i to po kilku tygodniach, a nie dniach.
Przy sporządzaniu rankingu wzięto pod uwagę takie kryteria jak jakość obsługi w sklepie, ocenę za dostawę towaru, ocenę możliwości komunikowania się ze sklepem, dostęp do informacji o produktach, uczestnictwo w Programie Ochrony Kupujących, średnia miesięczna pozytywnych opinii oraz punkty z osobistego odbioru i procent użytkowników polecających dany sklep znajomym.