WellCommerce już generuje dochody
WellCommerce to jedna z najnowszych platform zakupowych działających w sieci. W ciągu zaledwie 3 miesięcy od premiery udało się jej zgromadzić ponad 100 płacących klientów i osiągnąć dochód, co nie jest proste na tak wczesnym etapie działalności i zdecydowanie wyróżnia WellCommerce na tle innych platform.
Częściowo wynika to z pewnością z właściwego podejścia do klientów. Platforma już na starcie oferuje im bogaty pakiet funkcjonalności, umożliwiający szybkie rozpoczęcie sprzedaży i generowanie własnych dochodów. Nie są to jednak jedyne cechy charakterystyczne dla platformy założonej przez Divante. Charakteryzuje ją również elastyczność biznesowa i zdolność dopasowywania się do potrzeb poszczególnych klientów. Każdy z nich może wybierać między wersją dedykowaną, a open-source.
W najbliższym czasie platforma uruchomi też usługę tzw. dedykowanego konsultanta, który będzie rozwiewał ewentualne wątpliwości klientów i rozwiązywał ich problemy związane z uruchamianiem sklepu. Wszystkie te cechy składają się na wysoką popularność, jaką platforma cieszy się wśród swoich klientów. Ich liczba cały czas rośnie w bardzo szybkim tempie. Obecnie działa na niej ponad 600 różnych sklepów z różnych branż. Są wśród nich zarówno niewielkie, prywatne sklepy, jak i duże przedsiębiorstwa, takie jak MGHome. Każdy klient może liczyć na indywidualne podejście i pomoc na każdym etapie zakładania sklepu.
Prezes zarządu WellCommerce Sp. z o.o., Adam Piotrowski deklaruje, że każdego tygodnia na jego platformie uruchamiane są 2-3 wdrożenia stworzone zgodnie z wymaganiami konkretnego klienta. Do tego dochodzą jeszcze wdrożenia uruchamiane samodzielnie przez klientów, których jest znacznie więcej. Generuje to spory ruch, który sprawia, że zarząd nowej platformy może z dużym optymizmem patrzeć w przyszłość i spodziewać się stałego zainteresowania ze strony klientów na dalszych etapach rozwoju.
Przedstawiciele platformy już teraz zapewniają jednak, że bynajmniej nie zamierzają spocząć na laurach. Planują dalsze poszerzanie swojej oferty i wprowadzanie do niej nowych usług i funkcjonalności, które pomogą im w utrzymaniu zainteresowania klientów. Firma już od początku swojego istnienia stawiała sobie za priorytet stały rozwój i dostarczanie klientom oprogramowania najwyższej jakości – jak widać taka taktyka procentuje.