Tagi

Powiązane wpisy

Podziel się

Wykorzystanie reklamy tranzytowej – dlaczego to się opłaca?

Reklama tranzytowa zyskuje sobie coraz więcej fanów wśród firm marketingowych i samych przedsiębiorstw. Reklamowanie się na autobusach i taksówkach jest na czasie!

Działanie reklamy tranzytowej, czyli tej umieszczanej na różnorodnych pojazdach, zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz zobaczyć można w pełni w wielkich miastach, bo to tutaj sprawdzają się one najlepiej. Plakaty i ulotki rozmieszczone w tramwajach, autobusach i innych środkach transportu miejskiego robią furorę: ludzie znudzeni staniem w  korkach, cisnący się ze sobą w tramwaju chętnie „zawieszają oko” na tego rodzaju reklamach, zwłaszcza jeśli są dobrze opracowane i coś można na nich poczytać. Powodzeniem cieszą się też wewnętrzne reklamy w taksówkach – rozpięte na tylnym siedzeniu taxi tak, by pasażer mógł na nie cały czas patrzeć, czy nawet w hotelowych samochodach dowożących pasażerów na lotnisko.

Ostatnie lata to jedna prawdziwy rozkwit reklamy tranzytowej umieszczanej bezpośrednio na zewnętrznych częściach pojazdów. Technologia One Way Vision, która pozwala widzieć ogromną przestrzeń reklamową na przemieszczającym się autobusie i nie ograniczająca jednocześnie pola widzenia pasażerom w jego wnętrzu – jest chętnie wybierana przez duże koncerny produkujące słodkości, napoje energetyzujące, sprzedające internet, telefony czy cokolwiek innego, co można zaprezentować na takiej reklamie z rozmachem! Z reklamy tranzytowej chętnie korzystają tez same firmy, czy to duże, czy małe: umieszczając na własnych pojazdach nazwę firmę, jej adres, kilka słów reklamowych czy numer telefonu. W szerszej perspektywie to naprawdę działa, a korki miejskie, na które tak narzekamy wydają się być wręcz stworzone dla wszystkich tych, którzy na swoim aucie mają reklamę.